luni, 29 octombrie 2007

Scrieti. Va place? Ce?

28 octombrie 2156
events:blogoteque aniversary

Laptop: ce ti-a placut mai mult la a scrie? si ce nu?
io: Ohoo.. cand scriam eu..nu era cu rss si feed s.. mi-e cam foame..
da lasa ca nu stam acuma..
imi place sa scriu la subiect, mai ales daca e o chestiune de dezbatere, dar si fabulatie, si asta poate mai mult, mai ales la varsta mea..
Laptop: 180
io:trebuia sa-mi amintesti tu..
Laptop: settings/autocomplete/date-time/calc..
io:Gata, gata..Lasa
Asa. Toti scriem, lucruri personale sau tehnice sau de lucru sau simple mesaje. Caci formele de comunicare asemanatoare cu blogu sunt multe, ca de pilda discutia sau mailu sau im .. Am putea spune ca blogu este locul unde se ingemanau discutia libera cu mailu cu reveria cu parerea mea si cu parerea mea pe care nu a vrut s-o auda nimeni. Si omit intentionat din ingemanare jurnalul, intim sau nu, pt ca in cazul de fata nu e o chestiune individuala.
Revenind, uneori imi place sa scriu alteori, nu. Chiar in timpul aceleiasi scrieri, uneori. Incerc sa-mi amintesc ce am scris cu mai mare placere si ce nu. La NU ar fi mai multe, daca te uiti si la scoala si la examene si la alte scrieri fortate sau despre aiureli, dar la DA ..
Intr-o vreme mergeam la cenaclul literar, mai bine zis cerc de creatie literara, la palatul copiilor. Pe vremea lu lu ceasca, in scoala geneala, impreuna cu Radu. Era mai mult un exercitiu de scris si lectura si comentariu etc, dar era f interesant. Uneori as zice ca parca mai interesant era orice faceam extra, adica bantuiam prin palat, mergeam la altii, mergeam in excursii. chestiune de socializare sau poate doar curiozitate. Una peste alta am scris unele chestiuni atunci, neremarcabile cred si pe care orcum nu le mai am. Cu toate astea placerea scrisului venea din mai multe directii: imaginatie, fabulatie, exercitiu de stil sau subiectul care te prinde, povestea in care intri. Ceea ce nu mi-a placut niciodata este viteza scrisului care poate limita debitul si care te poate face sa te gandesti de 2 ori.
Laptop: >start auto levitation on
>start chair autolevit on continuous monologue
io:Caci daca ma gandesc de 2 ori risc sa incep sa corectez sau sa pun in sistem si asta poate fi moartea imaginatiei fulminante care bantuie omul.
Asemanator cu scrisul este si un proiect, cel putin la mine, si se desfasoara  tot cam la fel, motiv pt care imi amintesc cu placere de unele proiecte, de ex pr de scoala la urbanism pe care le faceam cu Kiki (cristian craioveanu) si care, text sau nu, ajungeau la o cursivitate si imi placea ca se legau, un ping-pong in completare.
Si totusi, cel mai mult imi place imaginatia...
Adica.. Nu mai te levita asa in fata mea ca ametesc!
Laptop:
io: Adica-mi place cand imi iese sau e o chestie de stare...
Auzi? Daca-ti zice leptop nu tra sa stai naibii in poala mea? ia vino
Laptop:crr, crr
Stai ma!..poate ma musti cu capacu tau..
Laptop:crr, crr
io: torci sau caraie hardu?
Si nu imi mai autocomplit ca nu stii tu ce vreau sa zic io!..Stai asas.d . f..
Laptop:>sending alert:Tuse, Tuse.
Laptop:
>sending automail to nurse
>subject: Biosignal alert
>Nurse, please cut the eroticIM and watch the monitor
>life support sistem unstable
>'old fart' not in the levitation chair

..

Un comentariu:

Viorel spunea...

Pe mine m-a convins.